susannepersson

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Susanne - 6 september 2011 20:08

Nu har vardagen börjat igen och det tar verkligen på krafterna!


Var på skolan igår och hade två lektioner efter lunch. Fort hem och äta lite och iväg och jobba ungefär två timmar. Fika och så sprang jag 5km på bandet på gymmet. Innan skolan gjorde jag i ordning på rummet också. Somnade nästan på en gång när jag kom hem.


Idag var på på skolan i åtta timmar, fyra lektioner. Hem för att fika och direkt iväg på badet för att jobba! Skulle egentligen ha simmat två timmar efteråt, men kände  redan imorse att jag var på väg att bli sjuk, även fast det blev lite bättre under dagen så kände jagg att det var bäst att skippa träningen. Fastän att det var ett tag sen jag var i bassängen, för att träna. Nu när jag sitter här känner jag att det var bra att jag inte tränade, hoppas det bara en förkylning så att det inte blir som i våras. Det har jag inte tid med nu!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards