susannepersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Susanne - 27 juni 2011 19:42

Kom just på att jag har missat ett avsnitt av Vampire Diaries! Hur kan man göra något sånt?! Nu ska jag ta igen det jag missat och äta lite godis. 


Jobbda 4 dagar till. Träna imorgon efter jobbet. Sthlm snart, och jag är otränad. Får ta igen allt när jag får tid, om sisodär 2 veckor ungefär!

Av Susanne - 22 juni 2011 18:05

Ännu en arbetsvecka är slut. Nu är jag ledig 4 dagar. 5 dagar kvar. Det går fort!


Åkte till Östersund och simmade igår, tisdag. Så nu har jag baddräktsbränna, haha:(.


Kändes gå bra med tanke på att jag inte tränat på över en vecka. Simma imorgon igen eftersom jag är ledig.


Skaffat katt har jag gjort också. I tisdag natt kunde jag inte sova för att hon jamade HELA natten, men nu är hon jättelugn och fin :)

Av Susanne - 19 juni 2011 00:08

Jobbat 5/13 dagar. 8 dagar kvar, det har gått snabbt! Roligt, men väldigt energikrävande. Har varit väldigt trött nu i slutet av veckan.


Träning, det är något som jag tänkt på mycket på senaste tiden. Vad ska jag göra?! Det finns nästan ingen tid alls att simma fram tills Summer Games i Stockholm om två veckor. Jag är sjuk nästan lika ofta som jag är frisk. Men jag har varit ute och sprungit någon mil i veckan, så det är väl alltid något.


Rasmus Seebach - Engel

Fra stjernerne på himmlen,
ingen tvivl du var min engel.


Jeg tog dig ind og lod dig bli',

en del af min familie.

Forelsket i en løgn,

hvor var det rart.

Av Susanne - 4 juni 2011 01:06

Världens bästa, finaste och underbaraste lillasyster fyller år idag! :)


Simmat några gånger nu sen jag blev frisk. Kändes ganska bra första träningen, men sen har det bara gått neråt. Känns gå trögt och långsamt, tiden går sakta och det är inte ett dugg roligt. Det kommer gå bättre snart. Eller? Det känns inte så. Tappade sjukt mkt när jag var sjuk och tar så lång tid att ta igen.


Kvällen spenderades med vän, prat och film. Passade fint nu efter allt som hänt den senaste tiden.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards