susannepersson

Alla inlägg under mars 2011

Av Susanne - 26 mars 2011 11:20

Pluggar lite ellära b och lyssnar på musik när jag väntar familjen ska komma hit.


 

Av Susanne - 25 mars 2011 13:24

Tog inte med mig kameran till Sundsvall. Den fick inte plats i packningen och jag hade ganksa bråttom så jag var tvungen att skynda mig iväg till bussen. Gick iaf väldigt bra på lördagen och jag persade på allt jag simmade utom 50m br. Går inte så bra med bröstsimmet längre. Det har stannat. Åkte hem på söndagen till mina föräldrar pga att jag var sjuk och inte fick simma.


Är nog mest nöjd med 800m fr där jag persade med 1min och 5sek :)


I onsdagar var jag tillbaka igen, på skola, jobb och träning. Nöjd med dagen.Allting flöt på och träningen kändes jättebra även fast jag inte hade simmat på fyra dagar.


Träningen igår är nästan inte värd att nämna ens. Kändes inte bra. Bara att ta nya tag idag och hoppas på att det känns bättre!


Pratade med älskling nyss och ja. Shit säger jag bara :P

Av Susanne - 18 mars 2011 22:48

Har försökt att ta med mig kameran om jag har gjort något. Har blivit lite foton. Blir kanske några fler i helgen. Ni får se vad vad det blir för bilder!


Vad tror ni jag ska göra? ;D




Åker till Sundsvall imorgon och kommer hem på söndag. Tjarå!

Av Susanne - 18 mars 2011 13:24

David Gallagher


 


Av Susanne - 1 mars 2011 23:00

Tack  Saga för allt snällt du har sagt. Jag tror jag behövde det.


Nu ska jag sova så att jag förhoppningsvis orkar med matten imorgon. Annars blir det på torsdag.

Av Susanne - 1 mars 2011 21:22

De två jobbigaste dagarna avklarade den här veckan. Resten av veckan brukar gå snabbt.


Kanske matte imorgon om jag orkar kliva upp. Datorkunskap, excel? Idrott, inne.

Hem och käka. Åka till Brunflo för att jobba och träna!


När morgondagen är avklarad, vilket jag tror kan bli en ganska bra dag, är det bara en lektion kvar (tyvärr naturkunskap). Efter det så är det sportlov! Vilket naturligvis innebär simning!


Känner att min blogg håller påatt bli ointressant. Ointressantare?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards