susannepersson

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Blåbärspaj

Av Susanne - 12 september 2011 21:21

Helgen spenderades tillsammans med Jossie. Vi har varit ute på äventyr i staden på kvällarna, kollat på film och käkat pizza!


Fredagen började med en tre-timmars lektion på skolan. Efter det så drog jag till PC och käkade lunch med Jossa, Natta och några till. Andra lektionen hade jag småföretagande A med Ellen.


Efter några avsnitt av 5:ans nya serie Sol, fest och oroliga föräldrar drog jag och Jossie och köpte pizza. Den käkade vi framför halva Red riding hood. På kvällens promenad träffade på tre snygga pojkar på en balkong. De åt blåbärspaj eftersom de var "typ 18 år". Träffade på annat trevligt och roligt folk också!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 13 september 2011 20:13

Börjar få julkänslor! Men så kom jag på att det är ju inte så länge kvar, lite mer än 3 månader bara.   Andra dagen den här veckan började jag med ett BodyPump-pass halv sju imorse. Har inte varit trött på hela dagen.  Så det kan nog hända ofta...

Av Susanne - 12 september 2011 22:45

Nu är jag nästan helt frisk igen! Känns sjukt skönt!   Första dagen på veckan kändes inte lika jobbig som förra veckan. Börjar komma in i vardagsrutinerna. Har inte tränat sen förra måndagen eftersom jag varit sjuk. Nu ska jag börja ta tag i trän...

Av Susanne - 8 september 2011 17:31

Vill bli frisk och börja träna riktigt!   Drog till Brunflo med bussen igår efter skolan. Träffade morsan och kollade på när lillasyster var på simskolan. När hon slutade bjöd morsan på hamburgare nere på Sibylla. Drog upp på badet igen sen och k...

Av Susanne - 6 september 2011 20:08

Nu har vardagen börjat igen och det tar verkligen på krafterna!   Var på skolan igår och hade två lektioner efter lunch. Fort hem och äta lite och iväg och jobba ungefär två timmar. Fika och så sprang jag 5km på bandet på gymmet. Innan skolan gjo...

Av Susanne - 4 september 2011 22:51

Har varit på utbildning i helgen. Väldigt roligt har det varit med mycket trevligt folk! :) Nu blir det till att läsa lite och sova några timmar inför en fullbokad vecka med skola, jobb, simning, gym och umgås med massa skojigt folk.   Kommer iaf...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards