susannepersson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Susanne - 26 augusti 2011 23:41

Redigerat lie bilder nu ikväll från i sommar.  


Nu blier det sängen för imorgon kommer familjen på besök!

Av Susanne - 25 augusti 2011 20:29

Var på Boda Borg med några simmare idag, trevligt. Lagat mat med Paula, korv me brö! Bara för att vi är bäst på att göra mat! Chokladpudding med grääde och strössel till efterrätt, yummie! ;D



Alexis Weak - 112 Yran med Pauulaaaa :)) <3

Av Susanne - 12 augusti 2011 11:03

Upp 7 imorse och åt havregrynsgröt framför teven med Beckman. Träning 8-10. Jogging 1 timme och simning 1 timme. Sjukt nice å springa! Trodde aldrig att jag skulle orka, men stannde nästan aldrig. Simningen gick väl också helt okej, men det är inte lika kul...


Nu blir det städa.

.

Av Susanne - 12 augusti 2011 09:00

Vill sluta med simning. Finns så mycket annat jag vill göra som jag inte hinner om jagfortsätter med simningen!


Ändå vill jag fortsätta simma. Känns sjukt tomt att inte gå till badhuset varje dag. Cykla till Brunflo, när vi har träning där. Allt skönt folk! Och jag känner mig så svag och otränad.

Av Susanne - 11 augusti 2011 18:30

Varit med Jossie sedan i tisdags.


Tisdag

Kollade på Harry Potter, 4e och 6e filmen.Gjorde pizza och kladdkaka, yummie! Gick runt på stan och fotade. Lyxshake och cola på MAX på hemvägen. Pratat en massa och helt enkelt bara hängt.


Onsdag

Drog upp på badhuset. Satt i bubbelpoolen och bastun. Gick hem och la oss UTE på baksidan och sov ungefär en timme, sjukt skönt! På kväll gick vi in till stan och kollade på Bilar 2 på bion med Martin och... Alexander?


Torsdag

Frukost framför teven! Kollade på 7th Heaven. Cyklade ner på stan med Beckman och köpte godis tills ikväll. Hängde på donken när Beckman käkade lunch. Stekte ett tag på busstorget, sjukt varmt var det när solen var framme! Iaf när man var helt svartklädd...Lämnade Jossie vid bussen och cyklade hem själv.


Legat ute och börjat läsa lite i körkortsboken. Känns som att jag läser sjuukt segt. Kommer ta evigheter att läsa ut boken. Nu vänter jag på att Beckman ska komma ner så ska jag umgås med henne ikväll. Var länge sen...

Av Susanne - 8 augusti 2011 21:07

Första träningen på väldigt länge var jag på kl 8 imorse. Landtränig 1 timme och simning 1 timme. Landträningen var sjukt jobbig och simningen kändes bra första längden. Drog på stan med Jennifer, gick runt lite och pratade.När Jennifer drog till bussen så träffade jag Nina och Paula. Stod och pratade med Nina i nästan en timme, väldigt trevligt. Gick runt på stan med Paula och fikade. Sen tog vi bussen hem till mig. Åt middag, chokladpudding med grädde och kollade på Romeo & Julia.  Knäppte massa galna kort!


Nu blir det till att tvätta. Träningskläderna blev ganska leriga när man var på gräset i regnet och tränade. Imorgon bitti joggar jag med Paula! Jag tror vi behöver lite extra träning så vi orkar med all träning som börjar nästa vecka! Börjar få träningvärk i magen redan...

Av Susanne - 7 augusti 2011 23:56

Varit uppe i Sockenstuga mest hlea dagen känns det som. Byn fyller 250 i år. Loppis, filmvisning, fika m.m Sov några timmar innan jag åt middag och for hem till stan.


Första träningen på flera veckor. Två månader sedan kan man nog säga var senaste gången jag tränade riktigt och regelbundet. Innan jag var sjuk i några veckor, innan jobb och sommarlov. Bara tre schemalagda träningar den här veckan. Kanske blir till att springa också om jag får lust och ork till det. Känner mig så otroligt lat. Plugga körkort ska jag försöka orka ocskå. Och umgås med trevligt folk! :)


Av Susanne - 5 augusti 2011 20:40

Började dagen med en nybakat kladdkaka som brorsan bakat, sjukt gott! Varit en sväng ner  på myren och plockat plast och åkt traktor med pappa. Käkat god grillad mat. Städat lite inför ULvsjö-dagen på söndag. Nu sitter jag med mina gråa kattunge, som inte fått något namn än, och myser. Tv och mys nu resten av kvällen.


Simningen börjar på måndag igen. Saknar folker sjukt mycket, men inte själva simningen. Kanske blir bra ändå när man väl i vattnet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards