susannepersson

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Susanne - 5 augusti 2011 20:40

Började dagen med en nybakat kladdkaka som brorsan bakat, sjukt gott! Varit en sväng ner  på myren och plockat plast och åkt traktor med pappa. Käkat god grillad mat. Städat lite inför ULvsjö-dagen på söndag. Nu sitter jag med mina gråa kattunge, som inte fått något namn än, och myser. Tv och mys nu resten av kvällen.


Simningen börjar på måndag igen. Saknar folker sjukt mycket, men inte själva simningen. Kanske blir bra ändå när man väl i vattnet.

Av Susanne - 5 augusti 2011 00:03

Biopremiär på Bilar 2 idag!! Jag vill se! ;)


Börjat städa ur mina föräldrars gamla rum. Som jag tänker överta, men det blir nog inte förrän nästa sommar. Burit ut ungefär hälften av alla grejer som var där idag.


Börjat planera lite inför det kommande året. Om det blir simning eller inte. Känns som att det kommer ta upp alldeles för mycket tid och att jag isf inte kommer hinna med något annat. Vill hinna med att umgås med mina vänner och träna lite på skidorna inför Tjejvasan i vinter. Ska jag simma vill jag verkligen satsa på det. Känns ganska värdelöst. Var 1½-2 månader sen jag tränade. Efter det så har jag varit sjuk 2-3 veckor, jobbat, varit på semester, hemma hos föräldrarna osv.


Nu ska jag sova och hoppas att allt löser sig under några timmars sömn.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards