susannepersson

Alla inlägg under december 2010

Av Susanne - 22 december 2010 11:38

Lovet har börjat väldigt bra... Tårta och film med klassen igår. När jag var på väg hem så träffade jag Tess så då hängde jag med henna på stan istället. Träffade massa random folk.


På kvällen kom Beckman och Hannes. Vi hade Harry Potter-maraton, kollade på 4 filmer. Mysigt :)


Idag har vi bara legat och degat framför tvn och nu har de nyss åkt hem. Så nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag iväg och klippa mig.

Av Susanne - 13 december 2010 22:08

Nu är träningen igång igen, great! Kändes skönt att få hoppa i vattnet igen.


Högra öonlockat har varit svullet i snart en vecka. Nu när det nästan är bra igen så börjar jag få ont i halsen...


6 skoldagar kvar till jullovet. Då blir det ta fram skotern, åka skidor (för att hålla konditionen igång) och ta det lugnt. Vara med familjen, och Jossie såklart! Fota. Fira jul, nyår... Det är mycket som ska hinna med!

Av Susanne - 10 december 2010 23:20

Mys med simmarna ikväll, pratat och ätit massa gott.


Träningen börjar på måndag igen och det känns verkligen bra! Nu ska det tränas och hoppas på att det går super på nästa tävling..

Av Susanne - 6 december 2010 15:47

Fortfarande ingen simträning och kommer nog dröja länge tills det blir det...


Tävlingen i helgen gick inte så bra. Så nu vill jag verkligen träna! Hur ska jag annars kunna bli bättre om jag inte kan simma? 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards