susannepersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Susanne - 31 maj 2011 12:18

Jo, nu kan an nog säga att det är sommarlov. Nästan iaf. Slutade halv 12 igår efter att ha gjort 2 prov och nu har jag inga fler lektioner. Bara lite brännboll och så nästa vecka, inget den här veckan. Skööönt ;)

Av Susanne - 29 maj 2011 19:36

Börjar äntligen börja bli lite friskare igen. Har tränat både fredag och söndag den här veckan. Fast visst känns det att jag inte är helt frisk än, men det blir bättre. Snart är jag igång igen. Tävling snart, går det dåligt skyller jag på att jag varit sjuk..


Rasmus Seebach – Natteravn   

Av Susanne - 24 maj 2011 17:06

Börjar bli frisk efter att ha varit sjuk i över en vecka. Väldigt sjuk.


Var iaf tillbaka på skolan igår och det märks att det snart är sommarlov. Hade 2 lektioner igår, 1 lektion mindre än vanligt. Idag endast ½ timmes lektion på eftermiddagen. Skönt!


Nu kan jag inte hålla mig ifrån att träna längre så imorgon tänker jag vara tillbaka i bassängen! Bara hoppas på att jag inte blir sämre igen och att det förhoppningsvis är lite bättre imorgon.

Av Susanne - 15 maj 2011 22:20

Lyssnar upp min tid på spotify, tycker synd om mig själv och funderar på om det är värt att försöka sova inatt.


En del av mig saknas, försöker fylla igen sprickorna med musik. Underbara musik.


Kommer inte kunna träna förrän på onsdag, tidigast!


Kunde inte somna i fredagskväll så jag gick och la mig nån gång efter åtta på lördag morgon. Spenderade natten med att kolla på film. Var jättetrött, men smärtan tvingade mig att vara vaken.


Tänkte bjude på en bild, men nae blir inte så den här gången. Måste fota lite nytt.

Av Susanne - 1 maj 2011 14:00

Lite bilder från när jag var hos jossa för ungefär en månad sedan. Blir bara bilder på mig och Jossa den här gången :) puss


       

Av Susanne - 1 maj 2011 07:00

Bara en dag kvar innan skolan börjar igen.

Sex veckor i skolan och tre veckor jobb innan sommarlovet börjar. Ett år har det snart gått, ett år! Det har gått så fort, känns som att vi nyss började. Två år kvar. Vad händer sedan? Vad vill jag göra, vad kan jag göra, vad kommer jag göra?


Många tankar som har snurrar runt i huvudet på mig de senaste tiden, men svaren? Kommer jag någonsin få några svar? Jag vill, men vet ändå inte om jag vill. Allt är så enkelt, men ändå så svårt.


Finns så mycket som jag vill göra. Mycket jag inte orkar.


Simma eller sluta simma? Vad vill jag och vad är bäst?


Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Av Susanne - 1 maj 2011 00:27

Sitter och sjunger med mina vänner Kent och Spotify! Fett nice! Jag som skulle gå och lägga mig tidigt...  Imorgon blir det lite plugg och ladda för de sista veckorna i ettan!


Kent – Utan dina andetag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards