susannepersson

Alla inlägg under januari 2011

Av Susanne - 31 januari 2011 19:21

Vad ska jag göra?


Det är den stora frågan idag... Förmodligen ingen som kan svara. Inte ens jag. Jag vet inte vad jag vill eller om det jag vill kommer att bli bra. Det jag tror att jag vill kanske jag inte vill utan bara tror att jag vill?


Det är jobbigt när man inte vet vad man vet. Utan man tror att man vet, men man är osäker. Jag kanske inte vet...

Av Susanne - 29 januari 2011 23:37

Nyss kommit hem från Hannes. Kul att träffa pojken igen, var länge sen sist. Beckman var med också och vi hade massa roligt både på vägen till Hannes och hem också!Ni betyder massamina fina vänner <3


Hänt en hel del sen jag bloggade sist, men det tar vi sen. Tv och sova nu. Plugga och TRÄNA imorgon.

Av Susanne - 17 januari 2011 20:18

Läste nyss min gamla blogg och insåg hur mycket jag har förändrats det senaste året.


Inte så mycket i utseendet kanske.



  • Förra året tränade jag aldrig.  Nu tränar jag nästan varje dag.

  • Förra året sov jag eller satt vid datorn mesta delan av min lediga tid. Nu tränar jag, träffar mina kompisar mycket mer och sitter mycket mindre vid datorn.

  • Förra året mådde inte så bra, även om jag inte förstod det då. Nu mår jag mycket bättre och är piggare.

  • Förra året år jag nästan aldrig frukost. Det blev ibland på helgerna. Nu äter jag frukost varje dag.


Vissa dagar kan jag bli mitt gamla jag, men man kan ju inte vara på topp hela tiden? Musiken är nog det ändå som har följt med, men även där har ny det blivit en hel del nytt.

Av Susanne - 4 januari 2011 20:21

Kom precis på att jag fyller 18 i år... I år! Tiden går för fort. Det känns inte som att det var så länge sen jag var liten. Jag känner mig fortfande ganska liten. När jag var yngre tyckte jag att man var jättestor när man var 18. Nu är jag snart det själv.


Haft ont i axeln i 2-4 veckor. Vet inte exakt hur länge. Brukar vara som värst på morgonen när jag vaknar. Imorse kunde jag knappt bre mackorna. Jobbigt att det är i höger axel när man är högerhänt ;)


Blev mest ben på morgonträningen. Tränade axeln lite när jag kom hem. Sov ända tills kvällsträningen och då var det mycket bättre!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards