susannepersson

Alla inlägg under november 2010

Av Susanne - 30 november 2010 17:36

Har varit hos mamma och pappa i helgen. Tog några bra bilder, kommer upp på bloggen senare! Bakade pepparkakor och lussebullar och soooov.


Ingen träning den här veckan för någon parasit i vattnet och tävling i helgen, det var ju lyckat...


Nu blir det nog äta och sova tror jag. Lite tidigt för att sova kanske, men jag är trött. Som alltid :P

Av Susanne - 26 november 2010 16:28

Ännu en praktikdag avklarad. Det är faktikst ganska kul, det är kvällen innan det är som jobbigast...


Har fått tillbaka lusten att träna igen. Känns bara lite drygt eftersom jag har varit sjuk, men nu ska det tränas!!! Tävling nästa helg ju!


Nu ska jag ta hand om min lillkille och vattna blomman. Sedan är det träning, träning, träning! Efter det så hänger jag med brudarna <3


Imorgon åker jag hem till mamma och pappa och är där tills på måndag. Passar på när inte inte är någon träning på söndag... och jag inte har någon mentorstid på måndag (Y)

Av Susanne - 25 november 2010 10:47

Skolan går bra. Fick VG+ på naturkunskapsprovet som jag hade förra veckan. Städade rummet igår och flyttade runt lite grejer, så det är bättre nu.


Träningen då? Det har jag börjat tröttna på...


Bullet For My Valentine – Tears Don'T Fall

.

Av Susanne - 23 november 2010 19:48

Fortfarande sjuk, men drog på träningen idag ändå ;) kände mig ganska så mycket svagare än vad jag brukar göra... men jag känner mig iaf friskare nu efter träningen (:

Av Susanne - 21 november 2010 17:56

Åt tacos med Beckman hos Hannes i fredags. Kollade på film och låg och pratade innan vi somnade. Mysig kväll med bättre folk


Bowling, minigolf och massa bad och bastu på lördagen med alla simmare. Träning och prat innan vi sov.


Träning imorse innan vi åkte hem. Känns som att vi har varit borta mycket längre än bara två dagar! har varit jätteroligt.


Har blivit sjuk också. Inte bra, men lite skönt att känna att man lever ;)



Ebba Grön – Hat & blod

Av Susanne - 18 november 2010 15:10

Äntligen har jag gjort Naturkunskapsprovet! Känns skönt att ha det gjort och det känns som att det gick bra också.


Nu längtar jag till imorgon! Känns drygt att börja 7 och sluta 16, men sedan ska jag skynda mig hem och äta. Sticka iväg på träningen och sedan ska jag och Beckman hem till Hannes och sova där. Kommer bli massa kul :)


På lördag morgon ska vi vara på tågstation 7 och så åker vi med tåget 7.18 till Åre med de andra simmarna och där blir vi till på söndag och kommer hem ungefär mitt på dagen.


Känner på mig att helgen kommer blir väldigt bra. Jag kommer då inte kunna säga att jag inte har något att göra!

Av Susanne - 16 november 2010 21:25

Ett år sedan jag tog det här fotot idag =) Mitt favoritfoto av alla som jag tagit ...


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards