susannepersson

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Susanne - 17 april 2011 19:05

Pratar alldeles för mycket ibland...


Var jättefint och varmt väder i torsdag så då låg jag ute och solade i bikini. Första gången i år, härligt! Och gå i shorts till träningarna, underbart.


Träningen idag var bäääst. Eller så inte... Ryggsim är inte riktigt min grej och har aldrig varit. Lillsyrran kommer äga ut mig på det om bara några år. Fast landträningen innan var ganska nice.

Joggat fem gånger och simmat fem gånger den här veckan. Träningarna har gått bra också. Livet flyter på! Träning är ju det ända livet handlar om, för tillfället iaf. Mat och träning.


Skolan känns jättedryg. Börjar bli klar med en del så det är väl skönt. Känner att jag förtjänar sommarlov nu. 8 veckor kvar! Då blir det jobba och träna!


Om jag klarar av året som börjar efter sommaren. Det vet jag inte. Kommer kännas hårt. Nästan dubbelt så mycket skola som nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards