susannepersson

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Blomma

Av Susanne - 28 februari 2011 22:31

Tävling i Sundsvall snart. Jag har verkligen längtat dit! Men nu vill jag inte åka dit. Känns inte roligt längre! Det kommer gå jättedåligt... Jag ska simma ryggsim... Haha, börjar typ gråta bara jag tänker på det. Nej då, så allvarligt är det inte. Men nej, jag vill inte, Det kommer gå dåligt. Jag är dålig. Jag är sämst.


Var 3-4 år sen jag simmade 100 ry på tävling så jag får väl hoppas på att det lite bättre än då iaf ;D men jag känner mig myyycket sämre nu än vad jag gjorde då.


En annan sak som jag ocskå är dålig på är att åka längdskidor. Ändå ska jag åka vasaloppet någon gång i mitt liv. Det kom jag på i helgen. Skulle vara ganska kul att göra det, men måste nog börja träna lite först isf :P


Beckman tycker att mina inlägg här på bloggen har blivit(vad var det hon sa egentligen? :P ) nåt. Så jag får väl försöka bättra mig. Och Elsa tycker att jag ska uppdatera oftare. Men där har jag faktiskt en bra ursäkt! Säger vi... Om jag skulle uppdatera en/flera ggr om dagen. Vad skulle jag då skriva om? Allt skulle bli ointressant och jag själv skulle då aldrig läsa en sån blogg.


 

Kände att det passade bra med en bild nu. Annars blir det så svart/vitt och trökigt här. Så får ni lite färg iaf om ni itne orkar läsa all skit jag skriver ;D pusss

 
 
Saga

Saga

28 februari 2011 23:33

kom igen nu Susanne! TAGGA!! Du är absolut inte sämst, skärpning!!!!!!!!!!!! Och ibland måste man simma sånt man inte är bra på :P Tyvärr men det gör det bara roligare att simma det man vill simma. Kom igen nu, jag förväntar mig mer positiva tankar här framöver :)

http://sagansaga.blogg.se

Susanne

1 mars 2011 18:10

Men jag tycker verkligen inte om ryggsim... Det går inte. Finns seriöst inte mycket som jag hatar mer än ryggsim. Positiva tankar? Finns inget positivt nu..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 13 september 2011 20:13

Börjar få julkänslor! Men så kom jag på att det är ju inte så länge kvar, lite mer än 3 månader bara.   Andra dagen den här veckan började jag med ett BodyPump-pass halv sju imorse. Har inte varit trött på hela dagen.  Så det kan nog hända ofta...

Av Susanne - 12 september 2011 22:45

Nu är jag nästan helt frisk igen! Känns sjukt skönt!   Första dagen på veckan kändes inte lika jobbig som förra veckan. Börjar komma in i vardagsrutinerna. Har inte tränat sen förra måndagen eftersom jag varit sjuk. Nu ska jag börja ta tag i trän...

Av Susanne - 12 september 2011 21:21

Helgen spenderades tillsammans med Jossie. Vi har varit ute på äventyr i staden på kvällarna, kollat på film och käkat pizza!   Fredagen började med en tre-timmars lektion på skolan. Efter det så drog jag till PC och käkade lunch med Jossa, Natta...

Av Susanne - 8 september 2011 17:31

Vill bli frisk och börja träna riktigt!   Drog till Brunflo med bussen igår efter skolan. Träffade morsan och kollade på när lillasyster var på simskolan. När hon slutade bjöd morsan på hamburgare nere på Sibylla. Drog upp på badet igen sen och k...

Av Susanne - 6 september 2011 20:08

Nu har vardagen börjat igen och det tar verkligen på krafterna!   Var på skolan igår och hade två lektioner efter lunch. Fort hem och äta lite och iväg och jobba ungefär två timmar. Fika och så sprang jag 5km på bandet på gymmet. Innan skolan gjo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards